وعده غذایی شب قبل از مسابقه

با سلام مجددخدمت ورزشکاران و یا فوتبالیستهای عزیز همانطور که قبلا"قول داده بود م که وعده های غذایی را برای شما فوتبالیستهای عزیز توضیح دهم این بخش از آموزش مربوط است به وعده غذایی شب قبل از مسابقه باید خدمت عزیزان عرض کنم که غذایی که شما شب قبل از مسابقه میل می فرمائیدبسیار مهمتر از غذایی می باشد که شما روز بازی میل میکنید.هدف کلی تغذیه باید فراهم کردن کربوهیدراتها به میزان مناسب بوده و همچنین منابع سوختی کربوهیدراتها را افزایش دهد.

یک وعده غذایی پر کربوهیدرات میتواند غذاهای ذیل را شامل شود:

سیب زمینی آب پز با پنیر کم چربی - سبزیجات و مقداری گوشت - نان - میوه جات - بستنی یا شربت - افزایش آب بدن باید در دفعات منظم صورت پذیرد.در طول روز قبل از مسابقه 4 تا 8 لیوان آب یا نوشیدنیهای دیگر میل بفرمائید.این نمونه ای از یک وعده غذایی می باشد ولی شما میتوانید از انواع متنوع این خانواده غذایی استفاده بفرمائید. امیدوارم که مورد استفاده اهالی فوتبال قرار گرفته باشد.باسپاس فراوان ( دوستدار همیشگی شما فوتبالیستها حمید رضا قیطاسی )